O projekcie
Firma Danone od ponad 10 lat organizuje coroczną akcję, która pomaga rozwiązać problem niedożywienia u polskich dzieci. Akcja „Podziel się posiłkiem” w nowej odsłonie potrzebowała odświeżonych projektów graficznych na potrzeby druku i digitalu oraz ciekawych materiałów dla pracowników, przeznaczonych komunikacji wewnętrznej.
Komunikacja wizualna akcji społecznej „Podziel się posiłkiem” jest od lat spójna i konsekwentna. Zmiany, jakie mieliśmy wprowadzić, musiały utrzymać rozpoznawalność projektów i ich skojarzenie z akcją przy jednoczesnym odświeżeniu graficznym wszystkich materiałów.
Rezultat
Odręczne rysunki i szkice są zawsze niepowtarzalne, dlatego zdecydowaliśmy się wykorzystać je w projektach. Na potrzeby kampanii przygotowaliśmy szereg materiałów POS wraz z postacią brand hero, którego wizerunek inspirowany był klasycznymi postaciami superbohaterów (Superman, Batman).
Spodobał Ci się ten projekt?
Wypełnij formularz i zobacz,
co możemy zrobić
dla Twojej firmy.