O projekcie
Oferta Publio jest bardzo rozbudowana i obejmuje zarówno e-booki, jak i audiobooki oraz prasę w wersji internetowej. To mnogość opcji i możliwości okazała się największym wyzwaniem w tym projekcie.
Musieliśmy precyzyjnie określić priorytety i zaprojektować intuicyjną, zoptymalizowaną architekturę strony zarówno od strony wizualnej, jak i backendu.
Rezultat
Prace rozpoczęliśmy od wywiadów z użytkownikami, analizy UX oraz analiz SEO i Google Analytics. Stworzyliśmy 33 mockupy serwisu. Nowa odsłona księgarni internetowej Publio umożliwia wygodne przeglądanie oferty sklepu, łatwą rejestrację i uproszczony proces zakupowy. Wdrożyliśmy również mobilną wersję strony, by wyjść naprzeciw rosnącej grupie kupujących przez telefon czy tablet.
Spodobał Ci się ten projekt?
Wypełnij formularz i zobacz,
co możemy zrobić
dla Twojej firmy.