Chcesz poznać 5 sekretów naszej Agencji Kreatywnej?

10 lat. 120 miesięcy. 3652 dni. Tyle już czasu prowadzę 1000ideas. Właściwie to mam zaszczyt prowadzić tę niezwykłą grupę utalentowanych ludzi. Przez dekadę z mieliśmy okazję współpracować z setkami klientów i nad tysiącami projektów. Zbieraliśmy coraz to nowe doświadczenia.  Z sukcesami, ale też i z porażkami.

Choć okazji do świętowania wygranego przetargu i launchu świetnej kampanii było zdecydowanie więcej niż porażek, nie będę udawał, że te drugie nie miały miejsca. Niepowodzeń doświadczyliśmy niejednokrotnie. Często boleśnie. Traktowaliśmy je jednak jako cenne lekcje. I przez 10 lat sporo się dzięki nim nauczyliśmy.

10 lat. Czy to sentyment? Być może. Okrągła rocznica ma jednak w sobie coś takiego, że każe się zatrzymać i dokonać podsumowania. I chyba jest dobrze. To znaczy nie chyba – na pewno.

Bo tak się przy okazji składa, że na swoje 10-lecie 1000ideas otrzymało bardzo wysokie noty w ostatnim raporcie Agencji Marketing Services & Digital. 

Czuję się zaszczycony tym wyróżnieniem i wiem, że nie mówię tylko za siebie. Ten zaszczyt spływa na całe 1000ideas. Stanowi doskonałe potwierdzenie obranej przez nas drogi oraz podejmowanych przez agencję decyzji. Nie zawsze łatwych, ale w większości słusznych. Przy okazji dostajemy potężny zastrzyk motywacji, aby działać jeszcze lepiej.

10 lat. Nie tylko przetrwaliśmy w trudnym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, ale również rozwinęliśmy się na tyle, że dziś cieszymy się na rynku mocną pozycją. Raport Agencji Marketing Services & Digital to najlepszy dowód.

Jak tego dokonaliśmy?

Kluczem jest 5 mechanizmów, którymi kieruje się 1000ideas. Jesteście ich ciekawi? Oto one:

Kliknij, by zobaczyć pełen rozmiar

1. Otwartość w komunikacji

Na serio, nie na papierze. Mamy jasne i przejrzyste metody feedbackowania. Nie boimy się głośno wyrażać swoich opinii, niezależnie od tego do kogo są kierowane. Junior krytykujący pomysły dyrektora? W wielu agencjach oznacza to pożegnanie się z pracą. W 1000ideas witamy taką krytykę z otwartymi ramionami. Bo czasem jest nie tylko potrzebna, ale wręcz pomocna.

2. Partnerstwo z klientami

Nigdy nie chcemy tylko sprzedać naszych usług. Nie wciskamy również klientom rozwiązań, które nie są skuteczne. Nawet, jeśli brief właśnie tego od nas wymaga. Zdarza nam się powiedzieć, że coś jest słabe i nie zadziała. Proponujemy wyłącznie to, co się sprawdza i jest skuteczne. Dlatego klienci nie tylko do nas wracają, ale również ufają nam. Do tego stopnia, że negocjacje bardziej przypominają spotkanie dobrych znajomych.

3. Agregacja wiedzy 

Know-how traktujemy jak kapitał. Kładziemy nacisk na doskonalenie się, szkolenia oraz dzielenie się wiedzą. Zapamiętujemy to, co działa podczas pracy nad projektem i niejednokrotnie wdrażamy taki proces jako obowiązującą procedurę. Dzięki temu, że wiemy coraz więcej, jesteśmy o krok przed konkurencją. Takie podejście doceniają również nasi klienci.

4. Kultura innowacji

Nasze otoczenie wciąż się zmienia, zmieniamy się i my. Wykluczamy zastój i opieranie się wyłącznie na starych i sprawdzonych narzędziach. Dlatego nieustannie testujemy nowe technologie i eksperymentujemy z innowacyjnymi narzędziami marketingowymi. Jeśli coś działa, wdrażamy to z powodzeniem do projektów dla naszych klientów. Jeśli nie – przyznajemy się do błędu i robimy krok wstecz. Wciąż jednak ruszamy naprzód. 

5. Wdrażanie wartości 

Przy każdym projekcie, nieważne czy dużym czy mniejszym. Każdorazowo pamiętamy o tym, że efekt naszej pracy powinien posiadać jak najwięcej z cech, które cenimy zarówno my, jak i nasi klienci. O ile poprzednie mechanizmy były rękami i nogami, ten to oczy, uszy i usta. W końcu, jak głosi stara ludowa mądrość – jak cię widzą, tak cię piszą. I uwierzcie mi, nie napisano by o nas tak dobrze w raporcie Agencji Marketing Services & Digital, gdyby nie to, że naszą pracę cechują:

  • Jakość – obecna zarówno w pracy nad projektem, jak i w relacji z klientami. Od początku do końca. W tej kwestii nie uznajemy wyjątków ani kompromisów.
  • Zaangażowanie – na 100%, czasem na więcej. Staramy się aby każdy wychodził z inicjatywą i pomógł wyprzedzić oczekiwania klienta
  • Kreatywność – traktowana jako umiejętność, którą należy szkolić i rozwijać. Uważamy, że nigdy nie ma złych pomysłów, na koniec zostawiamy jednak te najciekawsze.
  • Uczciwość – wzajemny szacunek i proste zasady współpracy, które obecne są już na starcie współpracy, przy wycenie projektów. Jesteśmy fair wobec siebie i klientów.
  • Rozwój – nauka również poprzez błędy, wzajemne napędzanie się do zdobywania wiedzy. Każdy z nas oprócz bycia specjalistą w swojej dziedzinie, jest na czasie z innymi.

Sporo tego?

Zarówno te mechanizmy, jak i wartości nie są jedynie zestawem pobożnych życzeń, które można oprawić w ramkę i powiesić na ścianie. Każdy z tych elementów okazał się przez ostatnie 10 lat solidnym filarem sukcesu 1000ideas i to w sposób zupełnie praktyczny. 

Dzięki ich stosowaniu w codziennej pracy nadgodziny są niezmiernie rzadkie i traktowane jedynie jako awaryjna sytuacja. Klientów traktujemy po partnersku i nigdy nie zostawiamy ich z problemem bez rozwiązania. Unikamy ponadto przenoszenia złych emocji, czy to ze strony klienta na zespół, czy na odwrót. Staramy się, żeby wybrzmiewały tylko te dobre.

A błędy?

Błędy będą zawsze. Rzecz w tym, żeby eliminować je od razu, gdy tylko się pojawią. 1000ideas z powodzeniem wdrożyło już jakiś czas temu procedury reagowania na problemy. Wartości, którymi się kierujemy nie pozwalają nam na dostarczanie wadliwych rozwiązań.

Nie uprawiamy również zabawy w szukanie winnego, znanej także jako “blame game”. Tylko 15% błędów popełniają pracownicy, reszta to wina złego procesu. Wolimy je poprawiać, by były jeszcze lepsze w przyszłości niż wskazywać kozła ofiarnego. 

To wszystko naprawdę działa. Każdego dnia coraz lepiej. Od 10 lat. Wiemy o tym my sami, wiedzą o tym autorzy raportu Agencji Marketing Services & Digital. Wreszcie wiedzą o tym nasi klienci.

Zostań jednym z nich i przekonaj się, że każda z wielu dobrych opinii o tym, jak pracujemy i z jakim skutkiem nie wzięła się znikąd. Będę szczęśliwy i zaszczycony, jeśli postanowisz dołączyć do grona naszych partnerów. Wystarczy, że wypełnisz formularz na dole strony, a 1000ideas skontaktuje się z Tobą ASAP!  

    Potrzebujesz rzetelnego partnera w świecie marketingu i reklamy?

    Wypełnij formularz i zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić.