Nasza agencja kreatywna jest na rynku od ponad 10 lat. Jednym z obszarów naszego działania jest produkcja formatów reklamowych dla klientów z całego świata.

Za sprawne działanie domu produkcyjnego 1000digital odpowiada Mateusz Berkowicz, nasz interactive director. Jak to możliwe, że jesteśmy w stanie zrealizować nawet kilka tysięcy formatów miesięcznie? Co jest największym wyzwaniem w jego pracy? I dlaczego stworzyliśmy własną aplikację Dizply? Zapraszamy do lektury.

Nasza agencja kreatywna jest na rynku od ponad 10 lat. Jednym z obszarów naszego działania jest produkcja formatów reklamowych dla klientów z całego świata.

Za sprawne działanie domu produkcyjnego 1000digital odpowiada Mateusz Berkowicz, nasz interactive director. Jak to możliwe, że jesteśmy w stanie zrealizować nawet kilka tysięcy formatów miesięcznie? Co jest największym wyzwaniem w jego pracy? I dlaczego stworzyliśmy własną aplikację Dizply? Zapraszamy do lektury.

Zacznijmy od tego, czym się zajmujesz… 🙂

Jestem odpowiedzialny za dział 1000digital naszej agencji, czyli zarządzanie zespołem i produkcją materiałów, które tworzymy na potrzeby kampanii online dla klientów z całego świata. Są to bannery do kampanii display, HTML5, wideo… wszystko, co jest potrzebne do uruchomienia danej kampanii w internecie.

Zadaniem naszego domu produkcyjnego jest sprawne stworzenie – czasem nawet kilku tysięcy – materiałów reklamowych, często w krótkim czasie. Pomagamy też klientom w ogarnięciu całego procesu przygotowania kampanii, dzięki czemu mogą skupić swoją energię na realizacji innych działań marketingowych.

Co jest największym wyzwaniem w Twojej pracy?

Specyfiką mojej pracy jest to, że realizujemy wiele projektów jednocześnie. Określiłbym to jako pozytywne wyzwanie, które stoi przede mną i moim zespołem każdego dnia. Mamy fantastycznych managerów, projektantów i animatorów, dzięki którym możemy dostarczyć naszym klientom materiały na czas, w bardzo wysokiej jakości.

Jesteś też odpowiedzialny za rozwój aplikacji Dizply. Jak pomaga ona w codziennej pracy?

Stworzyliśmy Dizply początkowo na własne potrzeby. Aplikacja miała pomagać nam w zarządzaniu produkcją formatów reklamowych i koordynacji pracy managerów, designerów i klientów. Można tam łatwo załadować pliki w formacie HTML5 (i nie tylko), by pokazać je klientowi lub przekazać feedback wykonawcy. 

Nie oszukujmy się, taka praca wymaga częstych poprawek, setek emaili i arkuszy kalkulacyjnych. Dizply pozwala zredukować liczbę tych działań, dzięki czemu pracujemy efektywniej i szybciej. Nie wyobrażam sobie pracy bez tego narzędzia!

Jakie są dalsze plany rozwoju tego produktu?

Chcemy, żeby Dizply już wkrótce było produktem dostępnym na rynku (można już zapisać się do wersji beta). Korzystamy z Dizply na co dzień, więc wielu naszych Klientów miało już z nim styczność.  Szukamy również inwestorów – jesteśmy otwarci na rozmowy w tej kwestii. Można do mnie w tej sprawie napisać 🙂