Jak w krótkim czasie zrealizować materiały do kampanii online? Przeczytaj case study projektu, który przygotowaliśmy na potrzeby kampanii Onet Rano.

Dzień dobry rano

Onet Rano. to poranny program nadawany na żywo. Mobilne studio samochodowe, rozpoznawalni prowadzący i aktualne tematy – to w telegraficznym skrócie opisuje ten format. W ramach współpracy z portalem Onet mieliśmy za zadanie przygotować kampanię online, promującą specjalny odcinek programu. Gośćmi mieli być Sting i Shaggy.

Ekskluzywny wywiad

Wspólny album brytyjsko-jamajskiego duetu muzyków 44/1876 został wydany w kwietniu 2018r. Jesienią tego samego roku ruszyła trasa koncertowa po Europie. W Polsce planowane były dwa koncerty, a 21 listopada artyści mieli udzielić wywiadu dla Onet Rano. Naszym zadaniem było przygotowanie materiałów promujących ten odcinek programu.

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=Q5By1xKszHA[/embedyt]

Kiedy liczy się czas

Mieliśmy przygotować 3 rodzaje materiałów:

  • autopromocyjne, czyli wyświetlane w serwisach Onetu (sponsoring mobile, branding modułu pogodowego, rectangle, banner redakcyjny, sponsoring i screening)
  • dedykowane pod social media (animacja i post-reminder)
  • B2B (double billboard do serwisu Wirtualne Media).

Największym wyzwaniem okazał się deadline: brief dostaliśmy tuż przed weekendem, a kampania miała startować na początku tygodnia.

Bieg zespołowy

Potrzebna była mobilizacja całego zespołu. Dzięki sprawnie zaplanowanej pracy przy użyciu naszego narzędzia do zarządzania kampaniami Dizply oraz dobrej i szybkiej komunikacji z klientem kampania była gotowa pół dnia przed wyznaczonym terminem. Wszystko było przygotowane, żeby promocja mogła wystartować o ustalonej godzinie. I… wystartowała! Czego efekty możecie zobaczyć poniżej.

[fvplayer id=”1″]

Spodobał Ci się ten projekt?

Na stronie 1000digital znajdziesz więcej przykładów naszych realizacji kampanii online. Polecamy!

[contact-form-7 404 "Not Found"]

 

fot. Salvador Ochoa