
Sezon grzewczy w pełni. Problem złego stanu powietrza jest obecny w mediach znacznie częściej niż zwykle. Ale pamiętajmy, że to…

Harmonogram projektu może być wyzwaniem. Jednak nie można pominąć tworzenia go. Głównie dlatego, że błędy popełnione na etapie planowania mszczą…

WordPress jest ostatnio pod ciągłym ostrzałem. Nie mówię tutaj tylko o atakach hackerskich. Atakuje go spora część branży IT, blogerzy, programiści.…

Czym jest dobry brief? Prawdopodobnie rzadko zadajemy sobie to pytanie. Po prostu, mniej lub bardziej intuicyjnie albo z przyzwyczajenia, korzystamy…

To nie będzie kolejny nudny wpis o tym, jak być kreatywnym, z ogólnikowymi wskazówkami o rozwijaniu się i próbowaniu nowych…

Mówi się, że nic nie dzieje się przypadkowo. Czasem bywam naprawdę zafascynowany tym, jak jedna rzecz pozornie niezwiązana z drugą…

Kto nie uronił chociaż jednej łzy podczas oglądania słynnej kampanii Allegro „English for beginners”? Dawno polska reklama nie odbiła się…

Chciałabym, by historia mojej pracy ze słowem zaczynała się wzniośle czy choćby zabawnie. To byłby dobry materiał do biografii. Tymczasem…

Jedną z najtrudniejszych rzeczy w branży kreatywnej jest na pewno bycie cały czas na bieżąco oraz niepopadanie w rutynę. Po…

Wizerunek firmy w social media jest dla Ciebie istotny, więc przygotowałeś świetną grafikę lub video na tło Twojej strony na…