Klient
Wokas
Zakres prac
- Projekt opakowań do nowej linii podłoży WOKAS SMART
- Katalog produktowy
- Materiały POS
Packaging nową siłą sprawczą
Jesteśmy wzrokowcami i tak jak większość społeczeństwa wybieramy produkty, które po prostu się nam podobają. To, co nas zachęca, to nie tylko wysoka jakość danego produktu, ale też sposób jego wyeksponowania, a także atrakcyjność wizualna opakowania.
Podłoża WOKAS, a szczególnie nowa linia SMART to produkty, w których kwestie jakości, a także innowacyjności zostały potraktowane priorytetowo. Potrzebne były jeszcze tylko odpowiednie opakowania, które zachwycą konsumentów i sprawią, że linia wyróżni się na półce sklepowej na tle konkurencji.
Nasze zadanie
Podłoża WOKAS, a szczególnie nowa linia SMART to produkty, w których kwestie jakości, a także innowacyjności zostały potraktowane priorytetowo. Potrzebne były jeszcze tylko odpowiednie opakowania, które zachwycą konsumentów i sprawią, że linia wyróżni się na półce sklepowej na tle konkurencji.
W co my się wpakowaliśmy
Od czego zaczęliśmy? Przede wszystkim od postawienia na minimalizmi stworzenia logotypu oraz palety kolorów SMART dla całej linii produktów. Dzięki temu udało nam się rozróżnić poszczególne rodzaje podłoży i sprawić, że stały się one bardziej rozpoznawalne. Dodatkowo wprowadziliśmy łatwą i intuicyjną ikonografię, za pomocą której komunikujemy najważniejsze benefity produktu oraz sposób jego zastosowania. W ten właśnie sposób stworzyliśmy elegancką linię opakowań w klimacie premium, które stały się bazą dla naszych kolejnych działań i przełożyły się na pozostałe elementy kampanii.
Karuzela BTL-owych projektów
Po opakowaniach przyszła pora na kolejne projekty, takie jak: katalog, kalendarze, plakaty i inne materiały POS. Zależało nam, aby były one nie tylko spójne z linią opakowań, ale też atrakcyjne wizualnie, czytelne i wprowadzały odbiorcę w świat marki WOKAS, budując tym samym jej świadomość. Pracę rozpoczęliśmy od przygotowania kalendarzy i drobnych wydruków, by następnie przenieść się na większe gabarytowo projekty, takie jak np. winylowe banery do punktów ogrodniczych. Dopełnieniem naszych działań był elegancki katalog produktowy na rok 2020, w którym na 68 stronach przedstawiliśmy światu nową linię SMARTw jej najlepszych wydaniu.
Ważne co, ale też z kim
Z doświadczenia wiemy, że każdy złożony projekt nie może zakończyć się pełnym sukcesem bez ścisłej współpracy pomiędzy agencją i Klientem oraz bez wzajemnego zaufania. Dlatego też jesteśmy niezmiernie wdzięczni marce WOKAS za otwartość i przychylność z jaką spotkaliśmy się już od samego początku naszych działań. Takie podejście przełożyło się nie tylko na wysokiej jakości projekty, ale też zaowocowało nagrodami, wśród których jest m.in. Złoty Medal Międzynarodowych Targów Gardenia 2020. Wierzymy, że ilość pozytywnej energii, jaka towarzyszyła nam w pracy nad tym projektem przełoży się także na inne kampanie i że również w nich będziemy mieć przyjemność pracy z tak fantastycznymi partnerami.
Spodobał Ci się ten projekt?
Wypełnij formularz i zobacz,
co możemy zrobić
dla Twojej firmy.