Klient

Wokas

Zakres prac

  • Produkcja spotu telewizyjnego
  • Packshotowa sesja zdjęciowa ziemi WOKAS Smart
  • Produkcja materiałów do kampanii digitalowych i social mediowych

Halo, ziemia do 1000ideas!

Po sukcesie jakim był launch nowej kategorii produktów oraz stworzenie szeroko zakrojonej kampanii wizerunkowej 360º, przystąpiliśmy do pracy nad drugą odsłoną kampanii WOKAS – rośliny będą Ci wdzięczne. Połączyliśmy działania digitalowe (produkcja materiałów do kampanii digitalowych i social mediowych) z produkcją spotu telewizyjnego i sesją zdjęciową.

Podłoża WOKAS, a szczególnie nowa linia SMART to produkty, w których kwestie jakości, a także innowacyjności zostały potraktowane priorytetowo. Potrzebne były jeszcze tylko odpowiednie opakowania, które zachwycą konsumentów i sprawią, że linia wyróżni się na półce sklepowej na tle konkurencji.

Sesja zdjęciowa

Jednym z pierwszych zadań podczas prac nad nową odsłoną kampanii było przygotowanie packshotowej sesji zdjęciowej ziemi WOKAS Smart. Sesja produktowa umożliwiła nam pracę nad kolejnymi etapami kampanii – produkcją banerów do kampanii banerowej oraz materiałów do mediów społecznościowych.

Przygotowaliśmy packshoty, które następnie fotografowaliśmy na leżąco, stojąco oraz na różnych tłach. Dodatkowo przygotowaliśmy aranżacje z kwiatami oraz przedmiotami ogrodniczymi. Wszystko po to, aby móc wykorzystać zdjęcia do pracy nad kolejnymi etapami kampanii.

Spot telewizyjny

W poprzedniej odsłonie kampanii położyliśmy nacisk na ziemię uniwersalną, w tym roku zaprezentowaliśmy pełną ofertę ziemi z linii WOKAS Smart. Przygotowaliśmy 15-sekundowy spot, emitowany w telewizji w marcu 2021 roku. Przygotowany przez nas materiał wykorzystaliśmy także jako jeden z elementów kampanii digitalowej, promując go na YouTube.

Jak wyglądała praca nad scenariuszem i realizacją spotu? Zobaczcie poniżej:

Kanał na YouTube

Budując świadomość marki, postawiliśmy na wykorzystanie różnego rodzaju działań digitalowych. W tym celu przygotowaliśmy nowy wygląd kanału na YouTube, gdzie poza promocją spotu reklamowego, rozpoczęliśmy także aktywne działania contentowe. Jednym z naszych zadań było nakręcenie kilkunastu filmów eksperckich. Naszym zadaniem były zarówno prace koncepcyjne i przygotowanie scenariuszy, jak i produkcja i późniejsza promocja filmów.

Oto jeden z efektów naszej pracy – gotowa wersja spotu reklamowego:

Kampania digital

Równolegle z premierą spotu, rozpoczęliśmy emisję kampanii digitalowej. Dzięki pracy nad materiałami na wcześniejszych etapach produkcji, całość działań ATL i BTL jest ze sobą spójna wizualnie.

Głównym bohaterem tegorocznej odsłony kampanii są ziemie z linii WOKAS Smart, które pojawiają się we wszystkich wyprodukowanych przez nas materiałach. Dzięki temu zwiększamy świadomość i budujemy spójny wizerunek marki.

Do tego celu wykorzystaliśmy głównie formaty bannerów GDN oraz kreacji przygotowanych pod kątem mediów społecznościowych (np. karuzela), uwzględniając dodatkowo elementy związane z remarketingiem.

Wybrane materiały

Spodobał Ci się ten projekt?

Wypełnij formularz i zobacz,
co możemy zrobić
dla Twojej firmy.