Klient
Grupa Integer
Lata pracy
2010 do teraz
Zakres prac
- Brandbook
- Materiały POS
- Support programistyczny
- Kampanie promocyjne
- Identyfikacja wizualna
- Komunikacja z konsumentem
Nowa identyfikacja wizualna marki InPost
Paczkomaty to flagowa usługa marki InPost, będącej największym niezależnym operatorem pocztowym w Polsce. Naszym zadaniem było odświeżenie brandingu i identyfikacji wizualnej marki. Nowe projekty miały zachować dotychczasową kolorystykę, a przy tym być nowoczesne i odzwierciedlać wartości firmy oraz benefity oferowanych przez nią usług. Najważniejszym elementem był redesign logo. Nowa wersja miała odzwierciedlać filozofię marki oraz emocje, które budzi – takie jak ekscytacja, radość z niespodzianki. Pragnęliśmy także podkreślić, że usługa jest dostępna całą dobę.
Pierwszym krokiem była analiza zachowań i upodobań konsumentów. Dopiero po jej przeprowadzeniu określiliśmy priorytety działań komunikacyjnych. Wiedzieliśmy, że Paczkomaty muszą posiadać wszystkie wygody i funkcje, które daje konsumentowi współpraca z kurierem. Doszliśmy do wniosku, że najważniejsze jest określenie sposobu, w jaki komunikuje się maszyna: treści komunikatu oraz emocji, jakie za sobą niesie. Ton komunikacji, jaki ustaliliśmy, miał być przyjazny i przystępny, a także intuicyjny – by był czytelny dla każdego.
Paczkomaty. Lubię tak!
Po prostu ekscytujące. Projektowanie wyglądu interfejsu
Paczkomatów i Pralniomatów.
Projekty dla Paczkomatów to nie tylko grafika, ale przede wszystkim dbanie o to, by kontakt użytkownika z usługą przebiegał bezproblemowo i w przyjaznej atmosferze. Przez ostatnie lata zaprojektowaliśmy oklejenia na maszyny w Polsce oraz za granicą, a także grafiki na ekrany dla użytkowników końcowych oraz dla kurierów.
Odbiór paczki to doświadczenie, które wywołuje w nas ekscytację. Dzięki Paczkomatom możemy poczuć ją w pełni. Przy tworzeniu projektów dla marki staraliśmy się na każdym kroku podkreślać te emocje, zachowując przy tym jak największą intuicyjność procesu. Pamiętamy, że dobry design to nie tylko wygląd, ale również użyteczność i funkcjonalność.
Tworzenie społeczności
Marka InPost zebrała wokół siebie społeczność ponad 300 000 osób. To ogromna grupa użytkowników usługi, dla których Facebook jest źródłem informacji o usługach. Stworzyliśmy i zorganizowaliśmy szereg akcji promujących Paczkomaty oraz ich partnerów (m.in. Multikino, Agora, Tefal, Winiary i innych).
W wyniku akcji promocyjnych, przy których organizacji współpracowaliśmy, społeczność marki urosła, a grono aktywnych użytkowników, dzięki first trial usługi, znacząco się zwiększyło. Integrując API Paczkomatów z aplikacjami na Facebooka, uzyskaliśmy wyjątkowe narzędzie, które pozwoliło w sprawny sposób konwertować fanów w użytkowników.
Partnerzy konkursów
Spodobał Ci się ten projekt?
Wypełnij formularz i zobacz,
co możemy zrobić
dla Twojej firmy.