O projekcie
Zaprojektowaliśmy branding dla produktów oferowanych przez rodzinne gospodarstwo pasieczne. W logo postanowiliśmy wykorzystać motyw parzenicy, zaczerpnięty z kultury polskich górali.
Grafikę uzupełniliśmy o schematyczne rysunki pszczół oraz motyw sześciokąta, znany z kształtu plastra miodu. By odróżnić od siebie rodzaje miodów i produktów na ich bazie, przyporządkowaliśmy każdemu z nich odrębny kolor.
Rezultat
Na tej podstawie zaprojektowaliśmy etykiety i banderole na opakowania. Na etykietach wykorzystaliśmy także gwarę góralską, by podkreślić lokalny charakter produktu.
W oparciu o stylistykę etykiet i brandingu stworzyliśmy projekt sklepu internetowego dla marki oraz materiały reklamowe dla sklepu stacjonarnego. Całość, choć nowoczesna i minimalistyczna, przywodzi na myśl tradycyjne wartości, które są cechą integralną miodów z Doliny Tatr.
Spodobał Ci się ten projekt?
Wypełnij formularz i zobacz,
co możemy zrobić
dla Twojej firmy.