O projekcie

Zaprojektowaliśmy branding dla produktów oferowanych przez rodzinne gospodarstwo pasieczne. W logo postanowiliśmy wykorzystać motyw parzenicy, zaczerpnięty z kultury polskich górali.

Grafikę uzupełniliśmy o schematyczne rysunki pszczół oraz motyw sześciokąta, znany z kształtu plastra miodu. By odróżnić od siebie rodzaje miodów i produktów na ich bazie, przyporządkowaliśmy każdemu z nich odrębny kolor.

Rezultat

Na tej podstawie zaprojektowaliśmy etykiety i banderole na opakowania. Na etykietach wykorzystaliśmy także gwarę góralską, by podkreślić lokalny charakter produktu.

W oparciu o stylistykę etykiet i brandingu stworzyliśmy projekt sklepu internetowego dla marki oraz materiały reklamowe dla sklepu stacjonarnego. Całość, choć nowoczesna i minimalistyczna, przywodzi na myśl tradycyjne wartości, które są cechą integralną miodów z Doliny Tatr.

Logo Dolina Tatr
Miód Dolina Tatr
Etykieta Dolina Tatr
Miody Dolina Tatr
Etykieta Dolina Tatr
Ulotki Dolina Tatr
Strona internetowa Dolina Tatr
Naszym założeniem było stworzyć markę, której design będzie przywodzić na myśl tradycyjne, zdrowe produkty, produkowane lokalnie, z dbałością o wysoką jakość. Maciej Młynek, creative director
Słoiki miodów z Doliny Tatr

Spodobał Ci się ten projekt?

Wypełnij formularz i zobacz,
co możemy zrobić
dla Twojej firmy.