Klient

Fundacja DKMS

Zakres prac

  • Identyfikacja wizualna
  • Aplikacja quizowa
  • Gadżety
  • Materiały reklamowe
  • Materiały w Social Media

Miłość, przyjaźń i muzyka

Festiwal Pol’and’Rock (kiedyś Przystanek Woodstock) to jedna z najważniejszych
imprez muzycznych w Polsce, którą co roku odwiedza setki tysięcy miłośników
rock’n’rollowych rytmów.

To także doskonała okazja dla Fundacji DKMS na to, by pozyskać nowych
potencjalnych dawców szpiku i szerzyć ideę walki z nowotworami krwi. Fundacja
już od kilku lat prowadziła swoją akcję edukacyjną na terenie festiwalu.
Potrzebowała jednak nowego i świeżego pomysłu, który zwiększy
zainteresowanie jej działaniami i zachęci do rejestracji uczestników.
Wtedy na scenie pojawiliśmy się my.

Spodobał Ci się ten projekt?

Wypełnij formularz i zobacz,
co możemy zrobić
dla Twojej firmy.