Klient

Fundacja DKMS

Zakres prac

  • Identyfikacja wizualna
  • Aplikacja quizowa
  • Gadżety
  • Materiały reklamowe
  • Materiały w Social Media

Miłość, przyjaźń i muzyka

Festiwal Pol’and’Rock (kiedyś Przystanek Woodstock) to jedna z najważniejszych
imprez muzycznych w Polsce, którą co roku odwiedza setki tysięcy miłośników
rock’n’rollowych rytmów.

To także doskonała okazja dla Fundacji DKMS na to, by pozyskać nowych
potencjalnych dawców szpiku i szerzyć ideę walki z nowotworami krwi. Fundacja
już od kilku lat prowadziła swoją akcję edukacyjną na terenie festiwalu.
Potrzebowała jednak nowego i świeżego pomysłu, który zwiększy
zainteresowanie jej działaniami i zachęci do rejestracji uczestników.
Wtedy na scenie pojawiliśmy się my.

nasze zadanie

Naszym głównym celem było kompleksowe przygotowanie kampanii
informacyjnej skierowanej do uczestników festiwalu, która z jednej strony zbuduje
pozytywne skojarzenia z działaniami Fundacji, a z drugiej zachęci festiwalowiczów
do rejestracji w bazie dawców DKMS.

W naszej koncepcji skupiliśmy się więc na połączeniu rock’n’rollowego klimatu
z dobrym przesłaniem, tworząc swoisty manifest pełen pozytywu, nadziei
i gotowości do działania.

Spodobał Ci się ten projekt?

Skontaktuj się z nami i zobacz,
co możemy zrobić
dla Twojej firmy.

Zobacz również