Klient
Fundacja DKMS
Zakres prac
- Identyfikacja wizualna
- Aplikacja quizowa
- Gadżety
- Materiały reklamowe
- Materiały w Social Media
Miłość, przyjaźń i muzyka
Festiwal Pol’and’Rock (kiedyś Przystanek Woodstock) to jedna z najważniejszych
imprez muzycznych w Polsce, którą co roku odwiedza setki tysięcy miłośników
rock’n’rollowych rytmów.
To także doskonała okazja dla Fundacji DKMS na to, by pozyskać nowych
potencjalnych dawców szpiku i szerzyć ideę walki z nowotworami krwi. Fundacja
już od kilku lat prowadziła swoją akcję edukacyjną na terenie festiwalu.
Potrzebowała jednak nowego i świeżego pomysłu, który zwiększy
zainteresowanie jej działaniami i zachęci do rejestracji uczestników.
Wtedy na scenie pojawiliśmy się my.

nasze zadanie
Naszym głównym celem było kompleksowe przygotowanie kampanii
informacyjnej skierowanej do uczestników festiwalu, która z jednej strony zbuduje
pozytywne skojarzenia z działaniami Fundacji, a z drugiej zachęci festiwalowiczów
do rejestracji w bazie dawców DKMS.
W naszej koncepcji skupiliśmy się więc na połączeniu rock’n’rollowego klimatu
z dobrym przesłaniem, tworząc swoisty manifest pełen pozytywu, nadziei
i gotowości do działania.


Long live rock’n’roll
Zarówno odzew, z jakim spotkała się nasza kampania, jak i jej skuteczność
przerosły nasze najśmielsze oczekiwania.
W ciągu 3 dni festiwalu Fundacji DKMS
udało się zarejestrować 1013 nowych potencjalnych dawców szpiku (to o 417
więcej niż w roku poprzednim),
a związane z akcją gadżety i bandany rozeszły się
wśród uczestników w mgnieniu oka.
Ogromnym zainteresowaniem cieszył się również przygotowany przez nas quiz,
którego zadaniem było sprawdzenie wiedzy festiwalowiczów nt. nowotworów krwi
i krążących wokół nich mitów.

Cała akcja okazała się ogromnym sukcesem, o czym świadczy nie tylko bardzo
pozytywny feedback, jaki otrzymaliśmy od goszczących na festiwalu osób, ale też
słowa naszego Klienta, które raz jeszcze udowodniły nam, że ciężka praca
połączona z dobrym nastawieniem, może przynieść fantastyczne efekty.
“Spotkaliśmy się z dużym wyczuciem zespołu 1000ideas, bo koncepcja kreatywna,
którą później dopracowywaliśmy była niemal od razu gotowa do realizacji (…)
Cieszymy się, że z pomocą tej krakowskiej agencji stworzyliśmy jedno
z ciekawszych i kolorowych miejsc na mapie Pol’and’Rock Festival.”
Spodobał Ci się ten projekt?
Wypełnij formularz i zobacz,
co możemy zrobić
dla Twojej firmy.