Wszystko na ostatnią… milę
Marka 7R jest ogólnopolskim deweloperem, specjalizującym się w dostarczaniu
nowoczesnych powierzchni
magazynowych. W portfolio 7R znajdują się wielkopowierzchniowe parki logistyczne
oraz miejskie magazyny typu Small Business Unit tworzące sieć 7R City Flex Last Mile Logistics
nasze zadanie
Naszym zadaniem było wypromowanie magazynów 7R City Flex Last Mile Logistics.
Przygotowana przez nas
propozycja miała być być świeża i wyróżniać markę oraz
jej nowy produkt na tle konkurencji – tego
oczekiwał
od nas klient. Wyzwaniem
było znalezienie pomysłu na kierunek, który byłby niebanalny, bardziej
metaforyczny
i kontekstowy. Finalnie stworzyliśmy koncepcję kampanii online
zakładającą przedstawienie
benefitów
magazynów City Flex za pomocą
metafory sportu.
Do biegu… Gotowi… Start!
Naszą koncepcję oparliśmy na haśle
Magazynuj jak mistrz!
Na potrzeby kampanii stworzyliśmy 5 różnych linii kreatywnych, wykorzystujących
wizerunki gimnastyczki,
kolarza, biegacza, tenisistki oraz atlety.
And the winner is…
Kampania była dostępna w sieci od 13 lutego do 16 marca. Oprócz części online,
w którą wchodziły banery i dedykowany Landing Page, przygotowaliśmy też
reklamy prasowe,
które zostały
opublikowane w pismach branżowych.
Dodatkowo, stworzyliśmy również kreacje na kanały Social
Media.
140
Bannerów statycznych60
Bannerów html25
Formatów
reklamowych
FB / LinkedIn
(Link Click Ads)5
Reklam prasowych
Przedstawione koncepcje kreatywne pokazały w sposób nieoczywisty
i niedosłowny korzyści płynące z oferty 7R City Flex Last Mile Logistics.
Wykorzystane metafory z różnych
dziedzin sportu
doskonale odzwierciedlają benefity naszych magazynów miejskich, nawiązując
jednocześnie do sportowego ducha
naszej firmy. Kampania wizerunkowa
i dedykowany pod nią landing page spełniły nasze oczekiwania pod względem
szerokiego zasięgu i dotarcia do
odbiorców. Spotkaliśmy się z pozytywnym
feedbackiem dotyczącym niestandardowego przedstawienia
oferty
dewelopera magazynowego.
Magdalena Zakrzewska,
7r SA