O projekcie

Nowe rozwiązania są ekscytujące, jednak ich promocja to zawsze wyzwanie.

Od lat znamy gazety z programem telewizyjnym. Onet od kilku lat przenosi to rozwiązanie do internetu, konsekwentnie zdobywając widzów dla swoich regularnie emitowanych programów i formatów wideo. Wiosna 2018 to czas premiery kolejnych tytułów oraz kontynuacje tych już znanych i lubianych.

Rezultat

Pracę zaczęliśmy od stworzenia koncepcji, która odpowiadała na potrzebę klienta. Projekt katalogu i przygotowanie go do druku okazało się największą i najważniejszą częścią tego zadania. Następnie zajęliśmy się pracami nad pozostałymi materiałami, w tym animacją wzorowaną na iMessage, która miała promować ramówkę w social media. W rezultacie powstał pakiet spójnych materiałów marketingowych, których klient użył do promocji ramówki na gali premierowej oraz w internecie.

Przy projektowaniu STRONY WWW (oraz jej funkcji) myśleliśmy zarówno o tym, by była spójna wizualnie z przygotowaną przez nas platformą komunikacji, czyli istniejącą platformą #WIEM, a zarazem zaskakująca nowymi, świeżymi rozwiązaniami.
Paczkomat InPost
Przygotowaną przez nas animację udostępniono na głównej stronie onetu oraz na Facebooku oraz w prywatnych kanałach prowadzących (dziennikarzy).

Nasz key visual był wykorzystany podczas gali promojącej nową ramówkę. Mogliśmy na żywo obejrzeć efekty naszej pracy przełożonej na różne formaty.

Zobacz również