Klient

x-kom

Zakres prac

  • Identyfikacja wizualna
  • Strona internetowa
  • System CMS

Rozwiążmy to…
pokojowo.

Marka x-kom zorganizowała drugą edycję konkursu Gaming Room skierowanego do graczy. Nagrodą w konkursie była metamorfoza pokoju o wartości 50 tysięcy złotych i wyposażenie go w sprzęt gamingowy.

Za projekty pokojów odpowiadali influencerzy:
Kinga Kujawska, Piotr “Ziemniak” Latała i Piotr “Lipton” Szymański.
Ich propozycje były poddane głosowaniu internautów.

nasze zadanie

Naszym zadaniem było odświeżenie identyfikacji wizualnej konkursu, a także projekt i oprogramowanie strony internetowej, wraz z systemem przyjmowania zgłoszeń i głosowaniem na projekty pokojów.

Celem projektu była również promocja produktów Alienware marki DELL, która
była partnerem konkursu.

Gaming Room.
Reaktywacja.

W projektach graficznych nawiązaliśmy do kolorów marki x-kom
i stylistyki gamingowej. Przy projektowaniu identyfikacji wizualnej kierowaliśmy się tym, aby znak był rozpoznawalny i mógł być używany przy kolejnych
edycjach konkursu.

Na specjalnej podstronie użytkownicy mogą również zapoznać się z ofertą sprzętu DELL Alienware i kupić go ze zniżką na stronie x-kom.pl.

Reaktywacja Gaming Room Reaktywacja Gaming Room
xkom gaming room
xkom screenshot xkom screenshot xkom screenshot
xkom screenshot xkom screenshot xkom screenshot xkom screenshot

Zgłoszenia do konkursu są obsługiwane przez autorski system CMS, który umożliwia organizatorom ich szybki przegląd i łatwe zarządzanie (odrzucenie lub akceptację).

Użytkownicy mogą również oddać głos na wybrany projekt pokoju i zobaczyć aktualny ranking. Informacje o oddanych głosach zbierane są razem z adresem IP oraz datą, co ułatwia weryfikację poprawności głosów.

GAMING4U.PL >
x-kom

Spodobał Ci się ten projekt?

Skontaktuj się z nami i zobacz,
co możemy zrobić
dla Twojej firmy.

Zobacz również