O projekcie
Serwis ONET dwa razy do roku zmienia ofertę regularnie emitowanych formatów wideo. Przygotowaliśmy prezentację nowej ramówki na wiosnę 2017 w formie drukowanej oraz w internecie.
Pomimo że ONET to serwis internetowy – do tematu promocji nowej oferty programowej podeszliśmy tak, jakby chodziło o stację telewizyjną. Wykorzystując elementy nowej platformy komunikacyjnej #Wiem, zaprojektowaliśmy katalog z programami wiosennej ramówki. Chcieliśmy zrobić to w nowoczesnym stylu, by dopasować materiały do osobowości marki.
Rezultat
Zaprojektowaliśmy estetyczny, drukowany katalog w kwadratowym, nietypowym formacie, który po wyprodukowaniu nie przypominał już znanego nam z gazet programu telewizyjnego. Twarda okładka, minimalistycznie zaprojektowane strony i dobry papier sprawiły, że katalog oglądało się (i trzymało w rękach) z czystą przyjemnością.
Do Internetu zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy spójną wizualnie z katalogiem w pełni responsywną stronę www.









Spodobał Ci się ten projekt?
Wypełnij formularz i zobacz,
co możemy zrobić
dla Twojej firmy.