Klient

Virgin Mobile

Zakres prac

  • Koncepcja i produkcja kampanii digital
  • Prace copywriterskie
  • Kreacja graficzna

Nasze zadanie

“Przygotujcie dla nas świeżą kreację” - to nieco lakoniczne zdanie stanowiło właściwie clou briefu, który otrzymaliśmy od Klienta. Celem kampanii zleconej nam przez Virgin Mobile było zakomunikowanie istniejącej oferty na abonament i kartę poprzez kanał digital.

Jako agencja lubimy bardzo takie briefy. Dają nam dużo wolności w przygotowywaniu pomysłów na kreację. Świadczą również o tym, jak dużym zaufaniem obdarza nas Klient, biorąc pod uwagę nasze kompetencje i doświadczenie - w tym przypadku w tworzeniu kampanii display.

Brak dużej ilości skonkretyzowanych wytycznych nie oznaczał jednak, że poruszaliśmy się zupełnie po omacku. Benchmarkiem do zadania agencji była poprzednia współpraca z Virgin Mobile, dzięki której Klient mógł przekonać się o tym, jak pracujemy i jak sprawnie przebiega pomiędzy nami komunikacja.

Kozacka kreacja...

Na starcie prac nad kampanią dla Virgin Mobile, mieliśmy świadomość, dużej konkurencji - również na polu komunikacji - pomiędzy operatorami sieci mobilnych. Wiedzieliśmy też, jaka jest specyfika grupy docelowej Klienta - osób młodych, dynamicznych, pewnych siebie i ceniących poczucie humoru.

W kreacji musieliśmy zatem przemówić językiem docelowych klientów - bez sztuczności i przesadnego spoufalania się. Postawiliśmy przed sobą zadanie, aby w żartobliwy sposób pokazać ofertę Virgin Mobile na kartę i abonament, jednocześnie podkreślając to, co odróżnia ją od konkurencji.

A przy tym użyć języka korzyści, wywołać zainteresowanie i sprawić, żeby odbiorcy kampanii poczuli się wyróżnieni.

W efekcie powstały dwie, spójne ze sobą pod względem copywritingu i grafiki kreacje. W pierwszej z nich postać kozackiego wojownika zestawiliśmy z hasłem
“Dla tych, co lubią kozackie oferty”.

W drugiej z kolei sprawiliśmy, że figura monarchy w pełni współgrała z komunikatem
“Dla tych co liczą na przywileje”.

Copy w obu przypadkach łączyło się z wyróżnikami ofert - wyraźnie podkreślonymi atrakcyjnymi cenami i benefitami dla klientów.

… i produkcja z przywilejami.

Po entuzjastycznej opinii ze strony Klienta na temat key visuali, przystąpiliśmy do etapu produkcji. Polegał on na przygotowaniu mastera animacji i reformatów pod konkretne wytyczne wybranych wydawców i platform internetowych.

W tym zakresie ściśle współpracowaliśmy z domem mediowym, który odpowiadał za zakup mediów pod kampanię digital. Partnerstwo okazało się owocne dla obu stron - dzięki otrzymaniu listy z dokładnymi specyfikacjami, mogliśmy szybko i skutecznie przygotować wyprodukowane formaty do emisji.

Kluczową rolę dla powodzenia tego etapu i jego sprawnego przebiegu odegrała po raz kolejny świetna komunikacja na linii 1000digital - Virgin Mobile - dom mediowy.

To pokazuje jak ważne w relacjach między agencją a Klientem jest wzajemne wspieranie się i zaufanie od samego początku do końca procesu tworzenia kreacji.

Efekt końcowy

Choć wciąż czekamy na ostateczne twarde dane z efektów przygotowanej do nas kampanii, to już teraz, razem z Virgin Mobile, możemy mieć powody do zadowolenia. Wyniki sprzedaży usług Klienta dzięki przygotowanej przez 1000digital kreacji okazały się o wiele większe, niż w przypadku poprzedniej kampanii!

Cieszymy się, że zyskaliśmy przy tej kampanii nie tylko dużą swobodę działania i spore pole do popisu, ale również zadowolonego klienta, który wiedział, że powierza pracę doświadczonemu zespołowi, o szerokich kompetencjach w obszarze digital.

Kampanie banerowe

1000digital spadło mi z nieba. Dzięki nim mam pewność, że materiały do
kampanii online będą przygotowane na czas… i będą wyglądać super!

Piotr Supronowicz, marketing manager Virgin Mobile

Spodobał Ci się ten projekt?

Wypełnij formularz i zobacz,
co możemy zrobić
dla Twojej firmy.

Zobacz również