O projekcie

Zrealizowaliśmy projekt komunikacji wizualnej nowego programu lojalnościowego dla ogólnopolskiej sieci sklepów Delikatesy Centrum. Projekt zakładał stworzenie nazwy, logo, wyglądu karty oraz materiałów promocyjnych.

Program umożliwia posiadaczom karty korzystanie z cen promocyjnych na wybrane produkty. Naszym zadaniem było stworzenie materiałów, które staną się elementem codzienności klientów i podkreślić, że niższe ceny nie muszą wiązać się z kompromisem w kwestii jakości i smaku.

Jeśli Delikatesy, to Delikarta

Marka za swój cel przyjmuje oferowanie jak najświeższych produktów wysokiej jakości. Tworząc nazwę dla programu, wykorzystaliśmy pierwszy człon słowa “Delikatesy”, by wywołać skojarzenie z czymś wyjątkowym i jednocześnie powiązać program z marką sklepów. Taki zabieg pozwolił na stworzenie w ramach programu pojęcia "delicena" oraz kolejnych "deli-" pojęć bez konieczności szczegółowego wyjaśniania ich odbiorcy.

Po prostu taniej

Na logo programu składają się dwa elementy: logotyp oraz sygnet w postaci okrągłego, pomarańczowego "dymku". Tworząc logotyp, wykorzystaliśmy dwa kroje pisma: ręcznie pisany dla podkreślenia indywidualnej oferty promocyjnej, oraz minimalistyczny, bezszeryfowy, którego prosta forma jest odzwierciedleniem jasnych, klarownych zasad programu.

Delikarta Logo
Delikarta. Podstawy obsługi programu
Delikarta
Delikarta
Delikarta Zasady
Od początku, pracując nad materiałami dla programu, opieraliśmy się na budowaniu pozytywnych skojarzeń z codziennymi zakupami dla rodziny.
Delikarta Ulotki
Delikarta Książeczka
Delikarta Plakat
Delikarta SMS

Zobacz również