O projekcie
Zrealizowaliśmy projekt komunikacji wizualnej nowego programu lojalnościowego dla ogólnopolskiej sieci sklepów Delikatesy Centrum. Projekt zakładał stworzenie nazwy, logo, wyglądu karty oraz materiałów promocyjnych.
Program umożliwia posiadaczom karty korzystanie z cen promocyjnych na wybrane produkty. Naszym zadaniem było stworzenie materiałów, które staną się elementem codzienności klientów i podkreślić, że niższe ceny nie muszą wiązać się z kompromisem w kwestii jakości i smaku.
O projekcie
Jeśli Delikatesy, to Delikarta
Marka za swój cel przyjmuje oferowanie jak najświeższych produktów wysokiej jakości. Tworząc nazwę dla programu, wykorzystaliśmy pierwszy człon słowa “Delikatesy”, by wywołać skojarzenie z czymś wyjątkowym i jednocześnie powiązać program z marką sklepów. Taki zabieg pozwolił na stworzenie w ramach programu pojęcia „delicena” oraz kolejnych „deli-” pojęć bez konieczności szczegółowego wyjaśniania ich odbiorcy.
Po prostu taniej
Na logo programu składają się dwa elementy: logotyp oraz sygnet w postaci okrągłego, pomarańczowego „dymku”. Tworząc logotyp, wykorzystaliśmy dwa kroje pisma: ręcznie pisany dla podkreślenia indywidualnej oferty promocyjnej, oraz minimalistyczny, bezszeryfowy, którego prosta forma jest odzwierciedleniem jasnych, klarownych zasad programu.
Spodobał Ci się ten projekt?
Wypełnij formularz i zobacz,
co możemy zrobić
dla Twojej firmy.