O projekcie

Pociągi i książki – czy można wyobrazić sobie lepsze połączenie? Kampania „Książka w podróży” realizowana była przez PKP InterCity we współpracy z siecią księgarni Matras oraz serwisami Publio (Agora S.A.) i Wolne Lektury.

Plakaty, ulotki oraz inne materiały promocyjne (digitalowe i do druku) miały być nowoczesne i łatwe do modyfikacji.

Rezultat

Modułowy key visual oparliśmy na zaprojektowanym specjalnie na potrzeby akcji zestawie ikon, których tematyka oscylowała wokół kolejnictwa, podróży, technologii i czytelnictwa. Teksty na materiałach nawiązują do popularnych tytułów książek i znanych wszystkim cytatów. Dzięki modułowości key visuala mógł on zostać wykorzystany w kolejnych odsłonach akcji.

Logo Książka w podróży
Broszka Książka w podróży
Materiały reklamowe Książka w podróży
Plakat Książka w podróży
Rysunek Książka w podróży
Pasażerowie PKP Intercity mieli możliwość wyboru spośród 27 e-booków – 9 pełnych wydań i 18 obszernych fragmentów książek, a także skorzystania ze zniżek w Publio.pl i księgarniach Matras.
Plakat Książka w podróży
Ulotka Książka w podróży
Książka
Ulotki Książka w podróży

Spodobał Ci się ten projekt?

Wypełnij formularz i zobacz,
co możemy zrobić
dla Twojej firmy.