O projekcie

Wprowadzenie nowego produktu na rynek to wyzwanie, które postawił przed nami kenijski producent herbaty Mara Chai. Naszym zadaniem było opracować taką komunikację wizualną, która zapewni spójność stylistyczną całej linii produktów.

Zdecydowaliśmy się nawiązać do egzotycznego pochodzenia marki i wykorzystać elementy pochodzące z rdzennej kultury ludu Masajów. Stworzyliśmy identyfikację wizualną, której dynamiczny charakter pozwala dostosować kreacje do różnego rodzaju produktów. Projekty bazują na wizerunkach zwierząt typowych dla Afryki: lwa, żyrafy, słonia i nosorożca. Graficznie i kolorystycznie utrzymane są w stylistyce znanej z tradycyjnej twórczości masajskiej.

Rezultat

Stworzyliśmy serię spójnych stylistycznie projektów, których dynamiczny charakter pozwala odróżnić graficznie różne odmiany produktu. Paleta barw oraz wykorzystane motywy (stylizowane wizerunki zwierząt) nawiązują do kraju pochodzenia marki.

Parametry herbat Mara Chai
Torby herbat Mara Chai
Kubki Marachai
Materiały reklamowe Mara Chai
Zależało nam, by na pierwszy rzut oka pudełka robiły wrażenie czegoś egzotycznego, nietypowego. Maciej Młynek, creative director
Przepis Mara Chai
Faktura Mara Chai

Zobacz również