Klient

Voxbox

Zakres prac

  • koncepcja kreatywna
  • key visual
  • video instruktażowe
  • kampania digital

Marka VOX to jeden z czołowych producentów mebli i produktów do aranżacji wnętrz na polskim rynku. Firma od lat stawia na najnowsze rozwiązania technologiczne, a pomysł na VOXBOX, czyli aplikację, która ułatwiłaby konsumentom zaplanowanie wymarzonego mieszkania czy domu krok po kroku, był rozwijany już od jakiegoś czasu.

Nasze zadanie

Celem naszych działań było wprowadzenie na rynek aplikacji webowej VOXBOX, która w prosty i intuicyjny sposób pozwala zaplanować wystrój mieszkania czy domu centymetr po centymetrze, dopasować do niego odpowiednie meble, a także skonfigurować je w taki sposób, aby jak najlepiej odpowiadały wymaganiom gospodarzy.

Dopasuj przestrzeń do swoich potrzeb

Prace nad kampanią VOXBOX rozpoczęliśmy od obserwacji zachowań konsumentów i dokładnej analizy rynku. W pracach nad tym projektem w dużej mierze chcieliśmy się dowiedzieć, jak ludzie projektują swoje mieszkania i domy, z jakich narzędzi korzystają, na jakie problemy i przeszkody napotykają?

Okazało się – że ile ludzi, tyle pomysłów na aranżację wnętrza! Dom, to miejsce, w którym każdy spędza czas w inny sposób, a sama przestrzeń pełni dla każdego z nas inne funkcje – potrzebujemy miejsca do odpoczynku, pracy, czy po prostu, żeby się zrelaksować.

Zaprojektowana przez nas koncepcja kreatywna “Stwórz miejsce” koresponduje z ogólną kampanią marki VOX “W domu”, nawiązuje do wolności wyboru i stawia użytkownika w centrum uwagi.

Pomysł główny oparliśmy na dwóch wariantach – w jednym projektujemy przestrzeń z myślą o konkretnym odbiorcy – na przykład o rodzinie, młodej parze, czy dzieciach. W drugim wariancie skupiliśmy się na tym, jakie funkcje ma pełnić określone pomieszczenie czy cały ich układ – czy ma to być kuchnia, jadalnia, czy może pokój dzienny?

Również Key Visual, który zaprojektowaliśmy w ramach kampanii, powstał w dwóch odsłonach.

Zależało nam na tym, aby w prosty sposób zaprezentować możliwości narzędzia VOXBOX oraz pokazać, że użytkowanie aplikacji jest bardzo intuicyjne, więc każdy może z niego skorzystać w takim zakresie, w jakim najbardziej mu to odpowiada.

Ponieważ VOXBOX to innowacyjne narzędzie na polskim rynku wnętrzarskim, postanowiliśmy dodatkowo wesprzeć jego komunikację produkcją instruktażowego video.

W ten sposób mieliśmy szansę opowiedzieć potencjalnemu konsumentowi w obrazowy sposób o możliwościach narzędzia, jak i zaprezentować je w kontekście przygotowanej koncepcji kreatywnej, tym samym wzmacniając pozytywne skojarzenia z marką.

Największym wyzwaniem było nie tylko samo wprowadzenie na rynek narzędzia VOXBOX, ale takie zaprezentowanie konsumentowi jego możliwości, aby zachęcić go do własnych eksperymentów. Chcieliśmy zademonstrować wszystkie dostępne w aplikacji funkcje, przy równoczesnym zapewnieniu, że korzystanie z niej, jest dziecinnie proste i każdy może to z powodzeniem zrobić.

W ramach zachęcenia użytkowników do zapoznania się z ofertą przeprowadziliśmy także szeroko zakrojoną kampanię digital, która kierowała bezpośrednio do narzędzia VOXBOX na stronie internetowej.

Zobacz program do aranżacji wnętrz