Klient
Voxbox
Zakres prac
- koncepcja kreatywna
- key visual
- video instruktażowe
- kampania digital
Nasze zadanie
Celem naszych działań było wprowadzenie na rynek aplikacji webowej VOXBOX, która w prosty i intuicyjny sposób pozwala zaplanować wystrój mieszkania czy domu centymetr po centymetrze, dopasować do niego odpowiednie meble, a także skonfigurować je w taki sposób, aby jak najlepiej odpowiadały wymaganiom gospodarzy.
Dopasuj przestrzeń do swoich potrzeb
Prace nad kampanią VOXBOX rozpoczęliśmy od obserwacji zachowań konsumentów i dokładnej analizy rynku. W pracach nad tym projektem w dużej mierze chcieliśmy się dowiedzieć, jak ludzie projektują swoje mieszkania i domy, z jakich narzędzi korzystają, na jakie problemy i przeszkody napotykają?
Okazało się – że ile ludzi, tyle pomysłów na aranżację wnętrza! Dom, to miejsce, w którym każdy spędza czas w inny sposób, a sama przestrzeń pełni dla każdego z nas inne funkcje – potrzebujemy miejsca do odpoczynku, pracy, czy po prostu, żeby się zrelaksować.
Zaprojektowana przez nas koncepcja kreatywna “Stwórz miejsce” koresponduje z ogólną kampanią marki VOX “W domu”, nawiązuje do wolności wyboru i stawia użytkownika w centrum uwagi.
Pomysł główny oparliśmy na dwóch wariantach – w jednym projektujemy przestrzeń z myślą o konkretnym odbiorcy – na przykład o rodzinie, młodej parze, czy dzieciach. W drugim wariancie skupiliśmy się na tym, jakie funkcje ma pełnić określone pomieszczenie czy cały ich układ – czy ma to być kuchnia, jadalnia, czy może pokój dzienny?
Również Key Visual, który zaprojektowaliśmy w ramach kampanii, powstał w dwóch odsłonach.
Zależało nam na tym, aby w prosty sposób zaprezentować możliwości narzędzia VOXBOX oraz pokazać, że użytkowanie aplikacji jest bardzo intuicyjne, więc każdy może z niego skorzystać w takim zakresie, w jakim najbardziej mu to odpowiada.
Ponieważ VOXBOX to innowacyjne narzędzie na polskim rynku wnętrzarskim, postanowiliśmy dodatkowo wesprzeć jego komunikację produkcją instruktażowego video.
W ten sposób mieliśmy szansę opowiedzieć potencjalnemu konsumentowi w obrazowy sposób o możliwościach narzędzia, jak i zaprezentować je w kontekście przygotowanej koncepcji kreatywnej, tym samym wzmacniając pozytywne skojarzenia z marką.
Największym wyzwaniem było nie tylko samo wprowadzenie na rynek narzędzia VOXBOX, ale takie zaprezentowanie konsumentowi jego możliwości, aby zachęcić go do własnych eksperymentów. Chcieliśmy zademonstrować wszystkie dostępne w aplikacji funkcje, przy równoczesnym zapewnieniu, że korzystanie z niej, jest dziecinnie proste i każdy może to z powodzeniem zrobić.
W ramach zachęcenia użytkowników do zapoznania się z ofertą przeprowadziliśmy także szeroko zakrojoną kampanię digital, która kierowała bezpośrednio do narzędzia VOXBOX na stronie internetowej.